nowe

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 28 Gru 1998, 17:28:43 CET

On Mon, 28 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> ??? jak to nie był na specu z dystrybucji. A zobacz changeloga.

... Gdzie bzipowane many ? Poza tym jak doszedl drugi plik konfiguracyjny
nalezy utwozyc podkatalog /etc/minicom i tam ladowac te dwa czy wiecej
plikow konfiguracyjnych ...

> Jakie znów błędy ? Możesz mnie oświecić ?

Qrna ..!! przeciez to jest juz poprawione na ftpie, patrz co mi
podsylasz....

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin