Zarzadzam upgrade stable ! ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 29 Gru 1998, 10:54:01 CET

On Tue, 29 Dec 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

>  Ale jakos bez reakcji..

Ale jakos kordynator stable nie moze sie chyba zdecydowac, w develu
juz wszstkie nowe pakiety jakie wychodza maja wypelnione pola:

Vendor:       PLD

>  Co sie tyczy kernela to sie wlasnie ciagnie :)))
>  Mam nadzieje, ze jutro a najdalej w poniedzialek postawie na swojej
> maszynie..
Przy okazji:

Wszyscy co pracuja na develu moga pobierac patcha 2.2.0pre1 z
ftp://ftp.ps.pl/pub/Linux/Linux-Forum/Kernel-2.2
i ladowac go na czysty 2.1.132. Wersje porgramow opisane w
Documentation/Changes wchodza w sklad Tornada i jezeli nie ma ich
chwilowo na cenzorze mozna brac je z devela.

> Proponuje nazywac dystrybucje PLD - zjawiskami atmosferycznymi :))

Czyli nastepne to by byly:

Tsunami  -> the killer wave ;)
Mistral  -> fresch wind ;)
Huragan  -> cos znad morz polnocnych i polek sklepowych z domieszka SO3 ;)
Volcano  -> hot rock ;)
Tecza    -> kolorowy zawrot glowy ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148