gryyy... pam cos sie zle transmituje...

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Śro, 30 Gru 1998, 15:02:11 CET

ja w students /mnt/cdrom/i386/RPMS$ rpm -qpi pam-0.65-2d.i386.rpm
query of pam-0.65-2d.i386.rpm failed
a gdy puscilem rpm --rebuild wygenerowaly sie dwa tej samej
wielkosci pakiety dopiero gdy recznie rozpakowalem i dalem
rpm -ba pam.spec
(tak naprawde to z trybu rpm-spec-mode XEmacsa)
to poszlo i gegenerowalo sie poprawnie...

Sugestie:
w Linux/PLD/ dac find.md5sum
generowany co noc przez

mv find.md5sum find.md5sum.old ; find . -type f | xargs md5sum  >> find.md5sum
(nie jestem pewien czy to uszkodzenie w mojej transmisji, czy gdzies po
Wojtka stronie a najlepsza metoda na sprawdzenie tego czy sie dobrze
przenioslo jest md5 --- i nie mowcie ze moge odpytac RPMa (1` bo nie moge
odpytac pakietu ktory nie trzyma formaty, 2` nie znam opcji do odpytania
pakietu jaka powinna byc jego suma kontrolna (bo i tak naprawde nie ma
takiej mozliwosci by dawal skrot z pliku
ktory zostanie utworzony po odaniu wartosci skrtotu ;-( ))

BTW. gdzie i czy nadal jest on-line, na beizaco tworzona przez rpm2html
rozpiska naszych pakietow?
(gdy sciagnalem recznie (nie z crona) pakiet binarny pam-... ...
wszystko poszlo dobrze...

wiec jeszcze raz prosba o find.md5sum ;-(