patch ANKa

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Śro, 30 Gru 1998, 16:10:47 CET

On Wed, 30 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Właśnie zauważyłem patche ANKa do jaja (m.in poprawiające parę rzeczy w IPv6
> itd). Może go zaaplikować naszemu systrybucyjnemu kernelowi (devel oczywiście)
> ? ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/iproute/kernel-ss981208vger.dif.gz

Raczej to nie ma sensu, nie mamy kernela dystrybucyjnego tylko "proteze",
ktora umozliwia zbootowanie hosta po instalacji zatem ladowanie takich
frykasow jest zbedne... Tez myslalem zeby ladowac patche np. Coxa do
jajka ale to sie mija z celem.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin