bylo: jak zwykle o wszystkim... (fwd)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 23 Lis 1998, 23:07:03 CET

słuchajcie czy to u mnie się coś pop***** czy na linux-kernelu zaczęły się
posty z jakiejś polskiej listy dyskusyjnej (pcol?) pojawiać??
jeżeli tak to przydałoby się to załatać albo licencji gnu v3 pojawi się
wzmianka że programy te nie mogą być używanie w polsce itp. ;)

--
  ________________/  Marek Obuchowicz  \_______________
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \
| http://www.wirtual.pl <> http://www.shadow.eu.org/PLD |
|  elephant w shadow.eu.org <> sometimez "slonik" at IRC  |
 \___________/ Member of da GNU generation \___________/

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 23 Nov 1998 16:51:06 GMT
From: Darius Jack <dariusz w usa.net>
To: linux-kernel w vger.rutgers.edu
Subject: Re: bylo: jak zwykle o wszystkim...

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Nic, gdyby to byla prawda.

> Nie, sasiedzi raczej wierza w to co mowie, bo staram sie ich nie
> oszukiwac - i dobrze na tym wychodze.
>
> Jaroslw Zielinski
Jarku,
jezeli sie chcesz dowartosciowac to CNN poszukiwalo dziennikarzy do
wspolpracy. Na razie do wspolpracy, potem po pomyslnych testach, moze i
do pracy. Mozesz wystartowac bedziemy mieli Jarka z CNN.

-
To unsubscribe from this list: send the line "unsubscribe linux-kernel" in
the body of a message to majordomo w vger.rutgers.edu
Please read the FAQ at http://www.tux.org/lkml/