Sugestia: skrypty dla TPneciarzy...

Maciej Lesniewski nimir w kis.p.lodz.pl
Wto, 24 Lis 1998, 20:15:12 CET

On Tue, Nov 24, 1998 at 04:53:39PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Takie cos jest od dawna w develu ... zerknij na skrypty...
Hmm... o czymś takim myślałem... ale...
Napisane są dosyć niedbale np.
   - nie każdy ma modem na tty który jest tam ustawiony w skrypcie;
     przydała by się jakaś globalna zmienna służąca do ustawiania tego,
     lub też sprawdzać, czy jest /dev/modem a jeśli go nie ma wyświetlić
     "mini-help" jak zrobić ten link.
   - nie ma jakiegokolwiek sprawdzania czy dutimer faktycznie jest;
     wogóle to wg. mnie lekkie przegięcie, że dutimer jest w "requires",
     przecież nie każdy _musi_ go chcieć używać.
   - nie ma wspomnianych przeze mnie skryptów typu połącz się,
     ścignij/wyślij, rozłącz się...

PS. Nie biorę się za to bo nie mam żadnego modemu pod ręką, żeby do sprawdzić.

Pozdrawiam.....

--
 *** Maciej Lesniewski                     Computer Engineering Department ***
 *** nimir w kis.p.lodz.pl                      Technical University of Lodz ***