Pakowane many?

Wto, 24 Lis 1998, 21:58:43 CET

On Tue, 24 Nov 1998, Jacek Konieczny wrote:
[..]
> Jeśli spakować będzie można dopiero po zainstalowaniu, to do d... takie
> rozwiązanie. A jak będę miał zamało miejsca na pakiet man-pages w
> postaci rozkompresowanej, to co mi pomoże fakt, że po zainstalowaniu
> mogę sobie je spakować.

Wiesz dotąd za bardzo się nad tym nie zastanawiałem ale Twoa argunetacja
trafia we właściwie w cel i myślę, że powinniśmy przyjąć model jednak
właśnie odwrotny (taki jaki proponujesz). Dotą tą sprawę zrzucałem na karb
przyszłych rozwiązań typu %group. Niemniej jednakoż możemy przyjąć, że
mamy skompresowane many i w przyszlości %group umożliwi każdemu trzymanie
manów rozpakowanych. Jeżeli przy jmujmujemy ten nowy model (do którego już
teraz jestem przekonany) to nic tylko zakasać rękawy i poprawiać spece.

Spytam się w takim razie czy są przeciwni temu przejściu ? (tak będzie
łatwiej). Jeżeli są jakieś głosy przeciw to prosiłbym o argumentację i
jeżeli powiedzmy w przeciągu dwuch dni nie wpłyną głosy przeciw to
powyższe zalecenie stanie się założeniem tworzenia pakietów.

o kej ?

<głosowanie na mój priv adres>
W razie czego pozostaje jeszcze wybór gz czy bz2 ?
</głosowanie>
Za dwa dni ogłoszę co i jak.

> W takim razie ja sobie życzę ext2-compress w jądrze z PLD. Wtedy to już
> nie będę się musiał martwić tym czy many są, czy nie są spakowane (tak
> mam to teraz zrobione)

To wymaga spreparowanych narzędzi e2progs.
Chcesz się zająć czymś takim (kernel*-2.*.*-*e2compr + e2progs*-*e2compr) ?
Jeżeli tak to tylko zacznij rezerować na to czas :)