Spam i obrona przed nim

Śro, 25 Lis 1998, 10:19:43 CET

Dotąd udawało mi się przed tym dość skutecznie się bronić ale ostatnio
jakoś mi się obrona rozszczelnia i przechodzą mi przez zapory listy pewnej
klasy:
- takie które są wysyłane z adresów nie zarejestrowane w DNS,
- takie które w Receive mają adres inny nićż by wynikało z host lookup
  sprawdzając po IP.

Rozwiązaniem byłoby robienie takich rzeczy jak to robią wraperyz tym że
weryfikacja musiałaby być robiona na podstawie pewnych pól w liście.

To co do tej pory stosowałem to były regółki jakie były w sendmailu RH.
Ktoś moze coś poradzić ?
W miarę możliwości jeżeli byłoby to możliwe to żeby to był dalej sendmail.
Jeżeli nie .. noi cóż to będzie sie trzeba jakoś przestawić.