Tłumaczenie pot-a GIMPa

Pawel Dziekonski dziekons w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl
Śro, 25 Lis 1998, 10:42:59 CET

Czegoś tu nie rozumiem:
jest sobie ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/do_przetłumaczenia/pot/gimp.pot
za który się zabrałem (mam w tej chwili zrobione ok. 1/3)
i jest ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/przetłumaczone/gimp.pl.pot
częściowo tylko zrobione. O co tu biego?

Dzieko

--
Paweł Dziekoński, call me Dzieko | Wroclaw University of Technology
dzieko w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl    |          Molecular Modelling Lab