Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Nie, 1 Lis 1998, 15:38:15 CET

On Sun, 1 Nov 1998, Piotr Grochowski wrote:
[..]

> OK, nie mamy zamiaru startować od zera.

Tak mi sie jeszcze kojarzy, że z bazowaniem na starcie na obecnym
instalatorze RH było by jeszcze o tyle dobrze, że jest on dostosowany do
kilku języków, a na cenzorze są gotowe przetłumaczone  na język
polski zasoby do instalatora. Moglibyście dla wprawy zacząć od
spreparowania dyskietek instalacyjnych wzbogaconych o to żeby mogły gadać
po polsku.