Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 1 Lis 1998, 20:42:01 CET

> Chodziło mi o coś innego -- tego typu 'sztuczne' grupy jak są w RH, czyli
> np. aplikacje dla X, aplikacje które nie wymagają X, itpd. Może też być
> np. oprogramowanie dla servera WWW, stacja domowa itpd (oczywiście w tym
> przypadku byłaby max. 1 opcja do wybrania...).
aaaa....
to w sumie wszystko składy grup będzie można podać na kilka godzin przed
oficjalnym wydaniem :)
a co do grup to proponuję:
router
stacja domowa (do łączenia przez modem)
serwer dostępowy

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation