samba i ssh

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 2 Lis 1998, 08:00:33 CET

On Mon, 2 Nov 1998, Artur Frysiak wrote:

> Witam.
> Po odwiedzinach na ftp z PLD-devel nasuneły mi się dwie sugestie:
> - ssh 1.2.26 choć najnowsze z serii 1.2.x to jednak ma bug'a (patrz
> r00tshell hacked); może wiec niech w skład dystrybucji wchodzi ssh 2.0.10 ?
> (BTW ssh ma support do IPv6 ?)
> - samba 1.9.18 - skoro `devel` to 2.0.0alpha* :-). W wersji 2.0.0 jest kilka
> nowych opcji i możliwości (np. remonte browse sync)

I tak tez bedzie, przy czym wczoraj zrobilem kilka 'palacych' rzeczy
dzisiaj zrobie ta sambe i ssh (chyba, ze samba ponownie jakies problemy
zglosi). A z tym rootshellem to cos niebardzo mi sie chce wierzyc, ze to
byl remote root-exploit.... Gdzies musieli haslo przechwycic ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin