Vim z devela

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Pon, 2 Lis 1998, 08:25:53 CET

[piątek, 02 październik 1998], Michał Kuratczyk napisał:

> Do rzeczy:
> Zainstalowałem vim-5.3-1d.i386.rpm poprzez rpm -U. Doszedłem już do tego, że

Oczywiście masz glibc 2.0.9x?

> Pozostaje jeszcze kwestia, że uruchamia się przez "vi", a nie "vim".

Już o tym pisałem na liście, więc krótko aby nie zanudzać czytelników.
Docelowo mają być następujące pakiety z vim-em:

vim-xxx       statycznie zlinkowany vim, zawierający śladową ilość opcji,
              ląduje w /bin/vi.static, służy do ratowania systemu w
	      przypadku padu

vim-ncurses   bogatsza w możliwości wersja vim-a, linkowany dynamicznie
              z ncurses (kolorki), ląduje w /usr/bin/vim (i tworzony jest
	      link /usr/bin/vi wskazuje na /usr/bin/vim)

vim-slang     jak wyżej, ale linkowane ze slangiem. Wyjdzie jak
              przestaną pojawiać się kłopoty z współpracą vim <-> slang

gvim-athena   vim skompilowany pod X-y ze wsparciem atheny

gvim-lesstif  jak wyżej, ale z lesstifem

vim-rt        pliki współdzielone przez wszystkie vim-y -- makra, pomoc
              itp.

Tak więc doradzam zainstalowanie pakietów:
vim, vim-rt i vim-ncurses. Ale dopiera za parę dni, jak skończę
poprawiać vim-a.

Pozdrawiam