Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 2 Lis 1998, 16:36:04 CET

On Sun, 1 Nov 1998, Piotr Grochowski wrote:

> Myślałem o Polskim i Angielskim, ale tak to by uprościło sprawę....

Angielski IMHO też musi być. Przecież PLD nie ma być dystrybucją tylko
dla Polaków. A skoro ma być lepsza od wszystkich innych, to napewno
będzie duże zainteresowanie także poza polską. :-)
Największą wadą DLD na przykład jest właśnie jego niemieckojęzyczność.

!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !