RH 5.2 ( było : Re: xwpe z RH 5.1)

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Wto, 3 Lis 1998, 00:29:38 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Przy okazji właśnie zaczęło się pojawiać RH 5.2. Ma to być 5.1 ale z
> poprawkami wygładzającymi dotychczasowe błędy.
> Własnie zaczołem to ciągnąć na cenzora i idzie jak krew z nosa i zapewne
> trochę to potrwa.

Z tego co widziałem, to było już dostępne kilka dni temu na gonzales.redhat.com
ale nie poprzez ftp tylko przy pomocy rsync ... Problem w tym, że nie doszedł do
mnie list z hasełkiem ... :(
Ale kilka minut temu zacząłem to ciągnąć ... z rufus.w3.org bo na ftp.redhat.com
nie mogę się dostać. :(

Pozdrawiam,
Andrzej

--