Po przebudowie

Wto, 3 Lis 1998, 03:52:53 CET

Skończone i gotowe do testowania.

Wykończyłem przy okazji bind-a. Tzn. teaz powinien być on już gotowy do
tego żeby wykonać nim upgrade instalacji zawierających bind-a 4.6.x. Na
dwuch systemach wykonałem nim upgrade i nie zauważyłem żeby konwersja była
niepoprawna lub żeby były jakieś inne usterki. A .. bind 8.x z RH ma IMHO
jedną podstawową usterkę. Otóż skrypt w perlu do konwersji named.boot na
nowy format do pliku named.conf jest w %doc. Jakby ktoś chciał instalować
tego binda z --excludedoc to będzie miał małe qq.

Następny rekompilacja całościowa będzie związana z przejściem na egcs-a i
zapewne gtk+-1.1.3 (właśnie się pojawiło), glib-1.1.4.