Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Pon, 2 Lis 1998, 19:04:49 CET

On Sun, 1 Nov 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Za bardzo nie czuję tego ale zaproponuj jakieś pogrupowanie to może wtedy
> będzie jaśniejsze to co proponujesz.
Za dużo tego... Więc może (miej więcej) fragment tego, co jest w RH:
[ ] Tex
[ ] X Window
[ ] Various Applications that don't need X
[ ] Development
[ ] X Development
A odnośnie drugiej propozycji:
[ ] Stacja domowa
[ ] Server WWW
[ ] Router
[ ] Stacja multimedialna
itpd...

Mam nadzieję, że tym razem jasno wytłumaczyłem...

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\