ssh 1.2.26 odporne na owerfloła

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 3 Lis 1998, 16:05:36 CET

On Tue, 3 Nov 1998, Pawel Krawczyk wrote:

> SSH się nie przyznaje :) Zobacz poniżej:

Szczerze nie bardzo che mi sie w to wierzyc ... Najprawdopodobniej
wlezli tylko dlatego, ze znali haselko ... Moze na pocztku jak powstawalo
ssh moze i mialo dziury tej klasy ... teraz watpie aczkolwiek nie
twierdze, ze jest to niemozliwe...(szanse na taka dziure to 1/10 %)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin