sendmail

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Śro, 4 Lis 1998, 16:08:42 CET

On 98.11.04 Pawel Krawczyk pressed the following keys:

> Dzis w nocy ktos puscil na bugtraq zrodlo programiku smad.c:
>
> /*
>  * smad.c - sendmail accept dos -
>  *
>  * Salvatore Sanfilippo [AntireZ]
>  * Intesis SECURITY LAB            Phone: +39-2-671563.1
>  * Via Settembrini, 35             Fax: +39-2-66981953
>  * I-20124 Milano  ITALY           Email: antirez w seclab.com
>  *                                         md5330 w mclink.it
>  *
>  * compile it under Linux with gcc -Wall -o smad smad.c
>  *
> [...]

Jakby ktoś uwierzył w to, że powyższy sploit działa na Qmailu, to jest to
zwykła pomyłka. Sprawdziłem, przeanalizowałem, a potem autor potwierdził,
że to działa tylko na sendmaila.

Gad

PS. No to witam ;) Jak się otrzaskam z tym co się tu dzieje i opatrzę z tym
co tu zmajstrowaliście, a przy tym zaczne mieć czas, to się przyłączę, a na
razie sobie nie przeszkadzajcie ;)

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[ŚWIAT NALEŻY DO MNIE! poproszę jeszcze jedno ciasteczko...]--[Lible]--