sendmail

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Śro, 4 Lis 1998, 16:45:10 CET

On Wed, Nov 04, 1998 at 03:45:54PM +0100, Michal Zalewski wrote:
> Sorry ze wtykam lapki gdzie nie trzeba, ale albo mi sie zdaje, albo
> brakuje tu clou programu, czyli nieszczesnego ECONNRESET, bez ktorego
> niewielki ma to wszystkko sens.

A jednak pomaga - smad czy jak mu tam wysyła SYN z adresu hosta ktory
jest niedostepny. Cos jak pradawny neptune tylko o warstwe wyzej ;) Tak
to przynajmniej wyglada na pierwszy rzut oka.  To o czym Ty pisales na
bugtraq chyba opieralo sie na innych zasadach - czy trzeba tez sprawdzac
errno pod katem ECONNRESET?

> PS. Obiecuje juz wiecej was nie spamowac ;>

E, lepiej tutaj rozmawiac niz na p.c.s :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/