biblioteki...

Czw, 5 Lis 1998, 07:53:34 CET

On Wed, 4 Nov 1998, Jacek Konieczny wrote:

>  Chociazby dlatego, ze wiele rzeczy jest dynamicznie zlinkowanych z
>  Mesa-2.6 (Quake, Varkon itp). Ale oczywiscie Mesa-3.0 tez musi byc.

Mese 3.0 prawie wykończoną mam już. To w zasadzie bedzie zestaw dwuch czy
trzech tych samcych blibliotek tylko różnie kompilowanych (tylko
programowe wsparccie do GL, wsparcie pod 3dfx i jeszcze coś tam). Czyli
postawowa wersja by była 3.0 i 2.6 tylko binarne liby bez devel i static
(coś jak libc5). Tak chyba bedzie najlepiej.