sendmail

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 5 Lis 1998, 20:20:23 CET

On Wed, 9 Sep 1998, Michal Zalewski wrote:

> Sep  9 01:09:31 lcamtuf kernel: Cannot read proc file system.
> Sep  9 01:10:01 lcamtuf last message repeated 187987 times
> Sep  9 01:10:02 lcamtuf last message repeated 4850 times
>
> Przy eksperymentach z nieco wiekszym buforem:
>
> [...]
> read(0, "<4>AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"..., 4096) = 2053
> --- SIGSEGV (Segmentation fault) ---
>
> sysklogd-1.3-22.src.rpm z rh51 (nie udalo mi sie zauwazyc zadnego
> update'a). Mozliwe, ze maja tu cos do powiedzenia glibce vs libce albo
> kernel, ale dosc watpliwe, bo blad jest definitywny: bufor linii ma 1024,
> [...]

Ehm .. dziekuje wszystkim prelegentom, za ladny i merytoryczny 'wyklad'
ale czy zamiast daleszej dysputy mozna o jakiegos patcha poprosic ?
Zaaplikaowalem to co podeslal Pawel, i uwrzucilem poprawionego sendmaila
na ftp://magellan.shadow.eu.org, jezeli jak twierdzicie to nie wystarcza
to co nalezalo by do niego dodac ? Zreszta na magellanie chodzi ten
poprawiony sendmail ... Mozna testowac, najwyzej rano w logach zerkne co
sie dzialo jak sie wylozy ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin