Wlaka z instalacja Tornado

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 6 Lis 1998, 10:01:45 CET

On Fri, 6 Nov 1998, Artur Frysiak wrote:

> I juz na pocztek niespodzianka. Przed instalacja setup musi istniec katalog
> /var/lib/rpm. Potem juz dosc gladko:

Uu... to chyba w bootkietkach instalacyjnych trcheba bedzie zalatwic...

> I niespodzianka: nie ma dev (ani w devel ani w stable). Wziolem wiec z
> RedHata. Troche sie plul o shadow-utils ale --nodeps pomoglo :-)

Tak .. z urzadzeniami to jeszcze, ptmx i /dev/pts musisz sobie dodac
(o ile tego juz nie zrobiles). Zabieram sie juz od jakiegos czasu do tych
dev, ale jakos nie moge sie zebrac..

> info i texinfo: problem, texinfo potrzebuje /sbin/install-info, ktore jest w
> info, a info potrzebuje texinfo. Moze polaczyc te dwa pakiety w jeden ?

Jezeli oba na raz instalowales nie powinno byc problemow -> chyba, ze rpm
zastrajkowal...

> Podczas pozniejszej instalacji pakietow pojawily sie jeszcze nastepujace
> problemy:
> - inetd i inet6-apps wchodza sobie w konflikt (services i cos jeszcze)

To jest pokopane i to dokladnie, ale z tego wzgledu, ze w trakcie prac
zmienila sie calkowicie koncepcja odnosnie ip6 na Tornado i czesc rzeczy z
tego pakietu wuyladuje w /usr/inet6

> - ntsys potrzebuje innej wersji newt niz jest w dystrybucji
tego nie robilem jeszcze ...

> - lynx wymaga indexhtml a tego niema ani w Tornado ani stable
> - krb5-devel wymaga krb5-lib a krb5-lib wymaga rzeczy z krb5-devel (deps

Tutaj to moze starsza wersje instalowales... krb5-lib jest najwazniejsze z
tego wszystkiego i wszystki podpkiety sa od tych bibiotek uzaleznione ..
Ale instalacja smego krb5-lib nie powinna(nie jest) uzalezniona od
pozostalych pakietow ... Chyba, ze cos jest skopane a ja o tym nie
wiem/nie zwrocilem uwagi ...

> loop)
> - bridgex nie ma supportu dla chkconfig

To juz poprosze autora o dopilnowanie tej sprawy ...

> - dhcp-client wymaga dhclient.lease w /var/db/ oraz szuka dhclient-script w
> /etc a nie w /etc/dhcp

Jakis czas temu poprawialem na 'kolanie' lokalizacje plikow
konfiguracyjnych dhcp, ale akiet z tego wynika pojdzie raz jeszcze pod
lupe ...

> Jak jeszcze cos znajde to poinformuje pozniej :-)

Dzieki za informacje, jak by byly dalsze problrmy zwiazane z
uzytkowaniem Tornada daj znac.
Ehh... kiedy bedzie ten instalator aby mozna bylo dokladnie przetestowac
wszystko co robimy do tej pory .. ? ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin