sendmail

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 6 Lis 1998, 18:52:52 CET

On Fri, 6 Nov 1998, Pawel Krawczyk wrote:

> Ta dziura dziala tylko na kernelach 2.0 - kernel 2.1 inaczej obsluguja
> accept() i nie zwraca nic jesli polaczenie nie zostalo dogadane
> na poziomie TCP  (kernele 2.0 zwracaly w takim wypadku jeden z w/w
> bledow). To tlumaczy moje zdziwienie na widok wynikow strace :) Goscie

Nie, no Pawel to prosze mnie nie straszyc nastepnym razem ;)
Nie zajmujemy sie na develu kernelami 2.0... ale robimy PLD czyli jak bys
byl laskaw podeslij patcha Tomkowi (na wypadek gdyby przeoczyl watek).

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin