setserial

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 7 Lis 1998, 19:11:19 CET

On Sat, 7 Nov 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Właśnie ściągnał mi się setserial tyle że nie ma w nim /etc/serial.conf
> itd :> To jest nie potrzebne ale IMHO lepiej gdyby to włączyć. src.rpma
> z setserialem mojej produkcju uploadnałem na magellana ale za późno :>
> o 10 był Wojtka, a mój o 13 . Wojtek jak możesz to zerknij do mojego
> setseriala i powrzucaj serial.conf i /etc/rc.d/init.d/serial oki ?

A... czy init to byl czysty rc.serial, czy zrobiles wlasny ?
Podobnie config? Bo z tego co widzialem powinno chodzic, a ten.. no
twoj rpm gdzies sie zawieruszyl ... podeslesz raz jeszcze ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin