Problem z kompilacja

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 10 Lis 1998, 14:56:12 CET

On Tue, 10 Nov 1998, Artur Frysiak wrote:

> Witam.
> Chcialem przekompilowac tcpdump poniewaz  proba jego uruchomieniakonczyla
> sie komunikatem:
> tcpdump: SO_ATTACH_FILTER: Nie ma takiego pliku ani katalogu(2)
>
> Po wykonaniu rpm --rebuild na tcpudmp otrzymalem taki oto komunikat:
>
> bison -y -p pcap_ -d grammar.y
> bison: /usr/share/bison.simple: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> make[1]: *** [grammar.c] Error 2
> make[1]: Leaving directory /usr/src/rpm/BUILD/tcpdump-3.4a6/libpcap-0.4a6'
> make: *** [all] Error 2
> Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.82864 (%build)

Nie mam problemow z przkempilowaniem (sprawdzalem oba chwile temu) ani
praca zarowno bisona-1.25-5d, jak i tcpdumpa-3.4a6-1d ktorego kompilujesz
Co to jest ? ... Nie przychodzi mi w tej chwili do glowy nic sensownego.
Moze bison'a jakiegos starszego masz...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin