Klucze publiczne

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 10 Lis 1998, 15:00:01 CET

On Sun, 11 Oct 1998, [iso-8859-2] Michał Kuratczyk wrote:

> Pewnie to wiesz, ale co tam - powiem. 2.6.3 to _nie_ jest dużo starsza
> wersja niż 5.0. To jest wersja rozwijana równolegle, która _nie_ pozwala na
> różne rzeczy, na które pozwala 5.0, a które powodują obniżenie poziomu
> bezpieczeństwa zakodowanych informacji.

Ale sluchajcie Panoc^ki... poprosilem o klucze publiczne PGP a nie o
sprzeczki ktore to PGP lepsze ... Kazdy uzywa takie jakie mu pasuje,
a mi to fruwa jaki klucz dostane -> chyba, ze jestem w bledzie...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin