dpkg i suck -> glownie do Arka

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 12 Lis 1998, 13:16:46 CET

On Thu, 12 Nov 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> A masz zainstalowany pakiet inn-devel ?
;)

Mam ... tylko w wersji 2.1 ... owszem na czas kompilacji moge podmienic
naglowki ale to doprowadzi tylko do tego ze potem nie bedzie mozna
dystrybucyjnego pakietu przebudowac pod inn-2.1 ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin