/etc/hosts.{allow,deny}

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 12 Lis 1998, 20:23:56 CET

On Thu, 12 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> "|" ... Panie pipe ...

> A skompilowales ssh z supportem dla ipv6 ?
Hmmm...
[elephant w elephant .pgp]$ rpm -qa | grep ssh
ssh-extras-1.2.25-4i
ssh-1.2.25-4i
ssh-clients-1.2.25-4i
:)

> Nein ... ;)
To w takim razie dopisz sobie do RPM_OPT_FLAGS -Wall i przekompiluj cały
soft usuwając warningi ;)
A na serio to chyba jednak nie powinno być tego ALL|ALL... przynajmniej
moim zdaniem.

> Ano nie wystarczy bo ten wrpapper6 jest lekko... niedoskonaly ...
Aha, już pamiętam :)
U mnie sprawuje się nawet nieźle, tyle że pod IPv4 :)

--
 /       Finga elephant w sznurek.hsn.pl 4 PGP key       \