Przejście na PLD-devel

Nie, 15 Lis 1998, 18:23:36 CET

On Sun, 15 Nov 1998, Robert Richard George 'reptile' Wal wrote:

> On 98.11.13 Marek Obuchowicz pressed the following keys:

> Poprawić skrypty...? Oczywiście po lekturze rfc2015.

Gadzinka ma 101% racji. Podpis w paczce MIME to jest to.
Taką modyfikację możnaby zrobić w ~/.procmailrc. Przykład tego jak z nie
MIME przejść do paczki MIME jest w dok do mutta.

Apropo mutta i PGP. Ostatnio walczyłem trochę z nim w kontekście gnupg i
niestety mutt nie ma jeszcze wsparcia dla gnupg. Braki są już w configure,
a w samych źródłach jest tylko dla pgp (w różnych wersjach). Może ktoś wie
coś na ten temat więcej. Gadek może Ty coś słyszałeś (przypuszczem, że
jesteś zapisany na listę mutta) lub ktoś inny ?

To samo zapytanie do tych co mają jakiś bliższy kontakt z listą gnupg, bo
na stronie gnupg jest jak byk, że niby gnupg jakoś jednak da sie pożenić z
muttem.

Apropo jeżeli zgodzilibuyśmy się na to żeby domyślnie (wręcz w dystrybucji
na stałe) było gnupg to wartoby też dorobić wsparcie i do tego i dla
innych MUA w tym i dla pine.

Co do paczkowania podpisów do MIME w procmailu to jak ktoś już to zrobi,
to taką rególkę możnaby wręcz dodać do globalnego /etc/procmailrc w
procmailu. To chyba byłoby najlepciejsze (??).