2.1.128

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 16 Lis 1998, 09:22:43 CET

[niedziela, 15 listopad 1998], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):

> juz pisalem, ze dobrze, ale nie. nie dzialaja za cholere polskie
> literki... bardzo mi to hamuje robote.
>
> ktos przez polskie przeszedl? moze winna jest mapa klawiatury z pakietu
> kbd? skompilowalem go z srpms z 5.2.
Nie wiem co jest winne ale z console-toolsami i jajkiem 2.1.128 mam śliczne
poslkie fonty ;) (produkcji Marcina). Tak więc wywal kbd i zabierz się za
console-toolsy.

--
  Arkadiusz Miśkiewicz                       misiek w misiek.eu.org
  http://www.misiek.eu.org                               Cron w irc