kernel

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Wto, 17 Lis 1998, 11:35:15 CET

Hello,

zasadnicze pytanie. Czy ustalone zostalo co wejdzie do PLD-kernela.
Mam tu w zasadzie na mysli niestandardowe patche.  Po tym jak moj
ostatni patch trafil mniej wiecej w proznie (a mam jeszcze kilka
rzeczy, ktore moglyby sie w PLD-kernel znalezc), mysle ze przydalaby
sie osoba, ktora zajmowala by sie utrzymaniem naszego kernel src tree.
Do tego osoby podsylaloby sie wszystkie patche itd. Comments, flames ?

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."