kernel

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Wto, 17 Lis 1998, 16:51:21 CET

tOn Tue, 17 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Nic nie trafilo w proznie ... Na razie mam inne sprawy na glowie -> powoli
> zblizamy sie do konca devela; kompiluje i sprawdzam ile wlezie wszystko co
> moge. Jezeli masz czas i ochote dopilnowac kerneli to moge nawet podeslac
> speca z rawhide... Tylko abys mial na oku caly ten interes ;)
To znaczy ja to sobie wyobrazam tak, ze najpierw pozbiera sie
wszystkie proponowane patche, sporzadzi liste, sprawdzi czy sie
ladnie aplikuja czy nie maja bledow etc. Jak to wszystko bedzie
dopiete, to mozna dopiero ruszac z robieniem rpma.

To moze zrobmy tak. Poprosi sie ludzi, zeby wszystkie patche, ktore
chca widziec w jadrze zuploadowali mi np. do incoming na temidzie.
Ja stworze sobie osobne drzewko np. na bazie ostatniego 2.1.128 i tam
zaczne wszystko aplikowac. Za jakis czas puscze na liste raport, co
weszlo, co nie i dlaczego... podysktujemy co i jak zmienic...
i tak pare razy. Jak juz wszystko bedzie gotowe to sie zrobi rpmy.

Czy ktos ma cos (na)przeciwko powyzszemu ?

> BTW nie zawracaj sobie glowy 2.0.36(7) bo i tak zanim powstanie stable
> gotowe do dystrybucji bedzie jajko 2.2 ;)
:-) OK !

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."