console-tools,

Śro, 18 Lis 1998, 07:29:53 CET

On Tue, 17 Nov 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> http://qrczak.home.ml.org/programy/linux/fonty/fonty-1.0.src.rpm
> Było na incoming cenzora, ale kłoczek chyba jeszcze nie wciągnął.

Wybacz ale nie wciągnołem. Przeprasza.
Jak przyjadę z Wawy w czwartek to to zrobię. Dzisiaj też prosz się już nie
spodziewać zmian w stable :)

O 9tej mam pociąg do Wawy. Jakby kto z Wawy i miał coś do mnie, i chcia
mnie wytargać za jakieś grzechy to będę na spotkaniu PLUGowym :)

Jeszcze jedno. Przed chwilą wrzuciłem na test hc-crona. Nie miałem czasu
go wytestować i może on zawierać jeszcze jakieś błedy. Niemniej spec i
wogóle obecna postać speca idą o wiele dalej niż pierwotny pomysł z
/etc/cron.d i to wszystko co wymyśłiłem do spółki z Qrczakiem w tej
materii w całości ten pakiet zawiera nawet jeżeli tam są jeszcze jakieś
drobne niedociągniecia.
Główna różnica polega na tym, że znika pakiet crontabs, który zostaje
zaanektowany przez pakiety *-cron. W zasadzie jako ostateczne wykończenie
pierwotnego pomysłu mógłoby wogóle zniknąć czytanie /etc/crontab.

Błędy przypuszczam, że mogą być jeszcze gdzieś w /etc/crontab.d/system
(ten plik dziedziczy funkcje /etc/crontab) i temu plikowi w razie czego
należałoby się przyglądać.

Na osłodę zrobiłem jeszcze glade .. taki GUI builerek do Gtk+ :)