kernel do stable

Śro, 18 Lis 1998, 07:42:59 CET

Krzysiek zaczął nawoływać do kernela do -devel, a ja tak powolu zacznę się
też dopytywać o kernel do -stable.

Mam już w zasadzie gotowego speca do kernela do -stable. Różnice w
stosunku do kernela RH:
- wywalony iBCS i pcmcia (pójdą do osobnych pakietów jak to kiedyś było w
  starym RH),
- wyrzucone wszelkie inne udziwnienia jak rhmktag,
- wrzucony patch Coxa (z poprzwionym jednym błedem na 36) do modularnego
  dźwięku.

Może jakieś dalsze propozycje ?
Zapewne dobrzeby było dodać patcha do bezpiecznego otwierania tty-ka.
Myślałem jeszcze o dodaniu stuffu do Sangomy (+ narzędzia do tejrze w
osobny pakiet).
Nie wiem czy jest sens z Solarowym patchem (ja byłbym nawet za ale
chciałbym się dowiedzieć co na to reszta .. czy jest już Solar patch do
36 ?).
Czy na potzreby Debiana nie ma jakiś ciekawych dodatków do kernela ?

kloczek
PS. Jeżeli nie wylezie mi poprawny pakiet z kernelem do momentu wyjazdu to
surowego speca, źródła i patche wyrzuce na test.