lynx

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 18 Lis 1998, 10:31:53 CET

[wtorek, 17 listopad 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Poza chimera na Linuxie nie widzialem innego klienta, co nie oznacza wcale
> ze ktos sobie tego nie zrobil i nie uzywa...
>
> BTW chimera b. ladnie sie spisuje na ip6, a stawianie apache6 ma sens ..
> (kto nie chce moze sobie uzywac apacha 1.3.3 z devela ...)
W czasie kiedy kierowałem się do domku przypomniało mi się, że widziałem
patche do ... mozilli :> Były razem z inria. IMHO jest szansa że na Linuxie
też będzie chodzić - zaraz poszukam.

--
  Arkadiusz Miśkiewicz                       misiek w misiek.eu.org
  http://www.misiek.eu.org                               Cron w irc