Fonty Qrczaka cd

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 18 Lis 1998, 15:53:24 CET

[środa, 18 listopad 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Hej,
> 	Niech bedzie ktos tak dobry i podesle, zdownloaduje lub wskaze
> lokalizacje tego ... http://qrczak.home.ml.org nie oddycha ...
> Dalej zauwazylem na incomingu patch ipv6 na 'Bugzille' (BSD) -> zdaje sie,
> ze chyba recznie trzeba bedzie to patchowac, a z tego co tam widzialem
> niepredko ruszy... Na razie mam na glowie kompilator i X'y (obie landary
> beda do konca tygodnia)...
Właśnie się uploaduje pakiet
`fonty-1.0-1.src.rpm' przy 47824 (29%) 1,8K/s [Połączenie dla danych otwarte]
Idzie nawet szybko na tym moim cienkim łączu ;> Wojtek może tunelik ?
PS. Moze jest juz nowsza wersja fontów (sprawdzę później).

--
  Arkadiusz Miśkiewicz                       misiek w misiek.eu.org
  http://www.misiek.eu.org                               Cron w irc