Mutt

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Śro, 18 Lis 1998, 22:49:51 CET

[środa, 18 listopad 1998], Robert Richard George 'reptile' Wal napisał(a):

>On 98.11.17 Michał Kuratczyk pressed the following keys:
>A może by tak zrobił upgrade rpm-a?

Zoiks... Wszystko przez to, że mam Debiana i trochę mi się kwasi jak coś
instaluję z rpm'a i z deb'a. No, ale co widzę:
~$ rpm -qi mutt | grep Packager
Packager    : PLD-stable bug raport list <pld-bugs-stable w mailbox.tuniv.szczecin.pl>
			      ^
	Trzeba się zdecydować na jakiś język ;)

W ogóle to nie wiem czy jest sens ładować do speców różne języki.
IMVVHO znacznie ładniej i czytelniej by wyglądały, gdyby był w nich
tylko polski i angielski (ale to tylko taka moja prywatna koncepcja).

W lesstif-0.86.5-1 Tomek zostawił w polu Packager swoje dane, ale chyba
powinien tam być adres listy (jak wyżej)?

--
Michał Kuratczyk

--
Wyslano za posrednictwem bezplatnego serwera KKI
Krakowski Komercyjny Internet - http://www.kki.net.pl

To jest miejsce na reklame Twojej firmy!