Q: shadow/pwauth.h - gdzie i kiedy ???

Czw, 19 Lis 1998, 20:17:05 CET

On Thu, 19 Nov 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> OK.
> Nie mialem pojecia, ze xdm jest na tapecie :)
> Nie bede sie wiec bral za niego...

Znaczy xdm w postaci osobnego pakietu wywędruje z XFree86.
I IMHO pakiet xdm powinien wyinstalowywać kdm i gdm (jak się pojawi).
I nawzajem gdm i kdm powinien wyinstalowywać pozostałe

Pakiet z xdm z XFree86 powinien mieć nazwę XFree86-xdm i powienien mieć w
specu:
Provides:  xdm
Obsoletes: xdm

To samo kozostałe jak kdm i gwm i ewentualnie inne papkiety udostępniające
X Display Managera.

[..]
> Czy XFree86 da sie postawic z _NON_ROOT_ ???

Da się.