flagi dla devela

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 19 Lis 1998, 15:19:47 CET

On Wed, 18 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Co powie szanowne grono PLD'owcow na propozycje
>
> $RPM_OPT_FLAGS= -O6 -march=pentium -m586 -fno-strength-reduce
> -fno-inline-functions
> ??
> 		>>>>>>> Don't shot <<<<<<
Teraz się nie strzela tylko usadza na krzesełku albo daje zastrzyk ;)
A na serio: nie każdy ma pentium (ja mam). nie wiem jak te programy będą
chodzić na innym sprzęcie....
-fno-inline-functions mam nadzieję że jest tylko dlatego że egcs ma z tym
wyraźne problemy i jak wszystko poprawią to wytniesz to no-

> Dla intela awkorz ;)
Alpha-pentium?

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \