ppp

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 19 Lis 1998, 20:55:01 CET

On Thu, 19 Nov 1998, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> staram sie bawic ppp i:
>
> 1)
> [root w ipng src]# rpm -i ppp-2.3.5-1d.i386.rpm
> failed dependencies:
>         /usr/local/bin/expect is needed by ppp-2.3.5-1d
>
> 2)
> dlaczego w ppp-initscripts znajduje sie plik /etc/resolv.conf
> czy to nie lekka przesada?
(bez initscripts)
i ten plik tam się nie znajduje tylko jest podmieniany w %post i preun -
zrobiłem to z myślą o tych którzy instaluja linuxa pierwszy raz żeby mieli
stację gotową do pracy.

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \