pepesza

Pią, 20 Lis 1998, 09:13:22 CET

Tak się trochę ostatnio tym bawię i moge powiedzieć jedno, ze może do
automatycznego tłumaczenia to to się jeszcze za bardzo nie nadaje ale
będzie niesamowicie przydatne do tego żeby aktualizować pliki .pot.
Momencie kiedy w nowej wersji programu pot zmieni swój układ można zrobić
coś takiego, że ze starego pliku pl.po wygeneruje się słownik i potem tym
słownikiem mozna przelecieć nowego <program>.pot żeby przenieść wszystkie
tłumaczenia, a jednocześnie w miejscach gdzie są rzeczy nie przetłumaczone
można wstawić jakiś komunikat bąć "".

W każdym bć razie pepesza ułatwiła mi przeniesienie starych tłumaczeń z mc
do najnowszego 4.5.1 i już patcha z tłumaczeniem polskich zasobów
posłałem. Na cenzorze zaraz będzie dostępne nowsze mc (4.5.1-2), które
dodatkowo w rpmfs zawiera obsługę dwuch dodatkowych pól: OBSOLETES i
LICENSE (patch z tą modyfikacją już też poszedł do Miguela).