flagi dla devela

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 20 Lis 1998, 18:12:15 CET

On Thu, 19 Nov 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Nie wiem jak w egcs'ie ale w pgcc jak skompiluję z optymalizacją na pentka
> (-O6 -mpentium -march=pentium -fno-strength-reduce) to taki soft bez
> problemu działa na i386 SX ... Więc i u innych nie powinno być problemu.

Zaraz przekompiluje testowo egcsa z "--enable-haifa" i zobaczymy co wtedy
rzeczywiscie potrafi ;)

No wlasnie ? Chcemy optymalizowac pod pentka czy nie devela??, i nie mowie
o wydzielonej grupie pakietow *i586.rpm....

Jezeli nie bedzie odpowiedzi to uznaje ze wszyscy milczeniem zgadzaja sie
z tym i pierwsza rekompilacja calej dystrybucji bedzie juz z flagami
optymalizacyjnymi

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin