CD-ROMy z PLD

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 23 Lis 1998, 16:10:59 CET

On Mon, 23 Nov 1998, Ziemek Borowski wrote:

> właśnie (po skończeniu mirrorowania) przystępują do wypalania płytek
> z PLD-devel (z 19, potem magellan chyba nie chodził)

Bo jest naprawiany w kazdej wolnej chwili filesystem, chwilowo przenioslem
ftp na ftp.tuniv.szczecin.pl/pub/Linux-Forum/PLD/PLD-devel ... bede tam
chwilowo dorzucal po kilka pakietow dziennie...

> PLUG. Koszt... nie wiem dawno cd-romów nie kupowałem, myślę
> że 10 zł pozwoli odnowić mi zapasy.

O.K Ale jak za devela nie skasujesz przynajmniej po 30 zl to sie obraze,
co dobre musi byc w cenie ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin