chroot

Robert Maron robmar w elina.mimuw.edu.pl
Wto, 24 Lis 1998, 01:01:33 CET

On Mon, Nov 23, 1998 at 08:58:43PM +0100, Krzysztof G. Baranowski wrote:
> robmar, moze po prostu zapodaj liste aplikacji, ktore masz na mysli,
> to przejdziemy do konkretow, zamiast bawic sie w luzne dywagacje.

ja wlasnie planuje strukture pomyslu, podesle jak wymysle;
postulaty mam takie: _to_ ma byc latwe w uzyciu - nie wiem jeszcze dla kogo
- autora rpmow, czy (lepiej) autora instalki

tak, zeby kazdy mogl sprobowac, chocby z ciekawosci, jak to dziala :-)

robert
--
robmar w mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
K: How long have you had the feeling that you are an extraterrestrial person?