Pytanie od Debianowców.

Wto, 24 Lis 1998, 20:07:28 CET

On Tue, 24 Nov 1998, Jacek Konieczny wrote:

> Czy to aby napewno dobry pomysł. O dziwo tak jak jest działa całkiem
> sprawnie - a zmiany są prawie natychmiastowe.

Przyjrzałem się temu co jest w Debianie i jestem zniesmaczony. Tak
skompilokowana rzecz dla tak prostegp zadania.

Potrzebne to by było i miałoby towyglądać tak:
- jest jrden pakiet powiedzmy o nazwie update-Xmenu który zawiera skrypt
  wywołujący wszystko z /usr/X11R6/execlib/Xmenu (powiedzmy, że nazywałby
  się /usr/X11R6/bin/update-Xmenu),
- pakiery win mgr-ów zawierają /usr/X11R6/libexec/Xmenu/<WinMgr> (skrypt
  lub program>, które na podstawie bierzącej zawartości /etc/X11/wmconfig
  genrowałyby pliki, które za pomoca includa będą włączane w podstawową
  konfigurację win mgra,
- pakiety zawierające plki wrzucane do /etc/X11/wmconfig w %post i %postun
  zawierałyby wołanie /usr/X11R6/bin/update-Xmenu,

> Gdyby to zrobić przy instalowaniu pakietu po każdej ręcznej zmianie
> trzebaby coś tam jeszcze odpalać.
> A i wiele pakietów z RH czy jakiegoś contrib samo by nie umiało tego
> zrobić.

Zawsze możnaby dodać wołanie /usr/X11R6/bin/update-Xmenu z crona (lepiej
jednak żeby tego nie robić).