chroot

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Śro, 25 Lis 1998, 10:39:58 CET

On Tue, 24 Nov 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wydaje mi sie, że w niektórych przypadkach byłoby możliwe łączeni podwórek
> bez utraty poziomu bezpieczeństawa. Mogę się jednak mylić gdyż nie mam za
> bardzo doświadczenia w uruchamianiu chrootowanych usług (po za ftpd ;).

A to już zależy. Taki np. httpd może być albo bardzo bezpieczny, albo
bardzo niebezpieczny (jakieś głupie CGI etc.). Może być taka potrzeba,
żeby kilka apaczy puścić każdego w swoim chroocie, a jak jakaś strona
korzysta z np. postgressa, to trzeba wywalić oba do jednego chroot-a.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71