Glibc-2.0.102

Grzegorz Grudzinski gsg w mimuw.edu.pl
Śro, 25 Lis 1998, 19:52:29 CET

Cześć!

Właściwie to trochę nie na temat, ale może mi poradzicie...

Od pewnego czasu zacząłem używać glibca-2.0.102 z devela, i nawet niemal
wszystko chodzi, za wyjątkiem jednego: Star Office 5.0, które się wykrzacza
i już.

Czy macie jakąś radę, jak bydlę uruchomić? Bo tak na oko nie da się mieć obu
wersji zainstalowanych obok siebie w systemie, a jak rozpakuję 2.0.7 w
podkatalogu i podam LD_LIBRARY_PATH dla Star Office'a, to mi loader
dynamiczny mówi, że biblioteka libc6 zawiera nierozwiązane symbole i nic nie
raczy działać (w szczególności żadne programy systemowe konsolidowane
dynamicznie).

Jakieś podpowiedzi?

Wszystkiego dobrego
-- Grześ