Sugestia: skrypty dla TPneciarzy...

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 25 Lis 1998, 20:47:25 CET

On Wed, 25 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

[...]
> Ja tez nie mam modemu, a mam nadzieje ze Twoje uwagi doatarly do autora
> tego pakietu i mozemy sie spodziewac poprawek w ciagu najblizszych
> godzin..
Wszystko dociera w miarę na bieżąco...

PS: czy ktoś tu uzywał 'ethernet bridge-a' w kernelu linuxa?
jak sie sprawuje

aaa, mam pewna maszynke z zainstalowanym wczesnym pre-debian 2.0 (miesiac
przed wydaniem). Postaram sie tam jakos przejsc na RH i potem PLD-devel
ale sprawa nie jest najprostsza bo dysk ma tylko jedną partycję na / a
prez cały czas musi chodzić (dozwolone rebooty na 2-3 minuty) bo jest
routerem w kawiarni internetowej.

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \