ppp-scripts-1.2-1d

Śro, 25 Lis 1998, 21:45:57 CET

On Wed, 25 Nov 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Przesylam na liste, zajmuje 4.2 kb.
> CZekam jeszcze na opis o czytaniu poczty i newsow off-line.
> Ktos zajmowal sie pakietem wwwoffled, czy moze mi przeslac jakis krotki
> opis?
>
> PS: Tomek, pakiet bez zadnych poprawek nadaje sie do stable i raczej tam
> jego miejsce bo devel jest przeznaczony raczej dla osob bardziej
> obeznanych z tematem chociaz tez niech sie znajduje w dystrybucji.

OK. Co do wwwoffle to jest w stable i devel. Co prawda tego nie
używałem (i raczej nie bedę miał takiej potrzeby) także wszelkie uwagi co
do konfiguracji podstawowej pakietu (jeżeli ktoś na coś się natknie)
mile widziane.

Z tego co przed chwilą zajrzałem do pakietu binarnego (wwwoffle) to
skrypt rc nie jest dostosowany do chkconfig. Jakby ktoś miał chęć to można
to dorobić.